Dzięki ^^

Więc tak, byłam bardzo zaskoczona sprawdzając komentarze wieczorem na telefonie. Nie spodziewałam się z waszej strony, aż tak szybkiej reakcji. Cóż mam powiedzieć, wzruszyłam się :3 Nie potrafię słowami wyrazić tej wdzięczności, to serducho dla was ^^


Ponad to, chciałam podzielić się zwami pewnym pomysłem, który już niedługo wcielę w życie. Pierwszą zmianą będzie usunięcie kilku niepotrzebnych zakładek. Druga nowość to specjalna [dam, dam, dam napięcie rośnie XD] podstrona o człowieku *.* Czyli różnościowe screeny i opisy. Wystarczy tylko, że będzie mi się chciało odpalić gimpa XD Dziś raczej lenistwo nie pozwoli mi na wcielenie niecnego planu w życie. Niedawno wróciłam [cała poobijana] z lodowiska XD No dobrze, dość o mnie. Jeszcze jeden spoiler ;) Mam gdzieś zakopany screen elki z czterema łbami. Były dwu, trzy głowe to teraz poczwórny mutant XD Post strasznie pusty, więc kilka screenów {UWAGA: żaden z nich nie pochodzi z mojego bloga, nie jestem ich autorką}

5 komentarzy:

Komentarze są moderowane przez autorkę bloga. Proszę nie zamieszczaś treści obraźliwych.