Świąteczne nowości

Hej!Siedzę sobie, jem czekoladowego mikołaja i wpadłam na pomysł zmiany nagłówka. Może to przez dużą ilość czekolady, a może po prostu udzielił mi się nastrój. Z tej okazji mamy nowy nagłówek i muzykę nastrojową. [Napisała coś i usunęła, bo było zbyt głupawe nawet jak na nią] Liczę, ze wszyscy cieszą się podarunkami "ze skarpety" :3 Mam jednak też smutne wieści. Dla mnie, oczywiście :( Miło jest wejść na bloga i widzieć 4, 5 nieopublikowanych komentarzy. Szkoda jednak, że blog nie ma więcej czytelników. Proszę was, linkujcie bloga, piszcie może jakieś posty promujące, wklejajcie bannery. Najlepszym prezentem na święta będzie dla mnie 50 komentarzy [może trochę za śmiałe te moje marzenia ;( ] tak czy siak myślę, że blog jest dość dobry i pomocny, by inni mogli go y. Zdecydowałam się dokładnie 144 dni temu przestać pisać "do szuflady" i pomóc innym zrozumieć, przejść grę, ale też  w jakiś [może czasem nieudolny, nieprofesjonalny] sposób zaciekawić was swoimi postami. Tak więc będzie mi bardzo, bardzo miło jeśli będę miała więcej osób komentujących posty i więcej waszych komentarzy. Jeszcze specjalne podziękowanie. Kieruję je do Oli, która jest najaktywniejszą czytelniczką [Uwielbiam cię za to!!! :3] Oby wkrótce pojawiło się więcej takich osób. Bardzo się rozpisałam, mam nadzieję, że dotrwacie do końca. Na świąteczne życzenia może jeszcze trochę za wcześnie, ale trzeba czasu, by się spełniły, więc jeśli macie jakieś życzonka, lub ciekawe wierszyki prosto z serca nie krępujcie się pisać w komentarzach. Podzielcie się z resztą świata, co też chcielibyście zastać pod choinką :D Wasze marzenia renifer na nagłówku zaniesie prosto do mikołaja ^^ Dzięki, ze wytrwaliście do końca XD


7 komentarzy:

Komentarze są moderowane przez autorkę bloga. Proszę nie zamieszczaś treści obraźliwych.