OMG!!!

Może temat jest trochę... yyy... nie zdradza zbyt wiele :3 Mam super newsa. Może ktoś, kto często bywa na forum WolfQuest'a widział ankietę. Nie mam screen'a, ani nic podobnego, ale ogólnie gracze głosowali na to, czy ma powstać... dam, dam, dam WQ na urządzenia mobilne (tablet, smartphone i grom wie co jeszcze). A oto co napisane było w niepolskiej wersji Wikipedii. Cytat "WolfQuest 2.5, also known as Survival of the Pack: Deluxe was released on October 5, 2011. A updated version of the game for tablets (iPad, Android, and Kindle) is in development and will be released in late 2014". W dosłownym tłumaczeniu "Aktualna wersja gry dla tabletek (iPad, Android i Kindle) jest w rozwoju i ukaże się pod koniec 2014". Tak... dobra rada. Pracy domowej z angielskiego lepiej nie pisać z tłumaczem google. To skończy się... nie najlepiej (nie zawsze, ale może się tak stać). Ale chyba każdy wie o co chodzi ;3 Jestem ogromnie szczęśliwa, zwłaszcza, że zaczęłam odkładać na tablet. Jak myślicie co będzie pierwsze, mój tablet, czy WQ? Piszcie w komentarzach :P 

Z tej radości buziaczki dla wszystkich ;* 







Jak się podobają słodziaśne pyszczki? Kiss me po prostu XD 
you właściwie, bo nie mnie całujecie, a elki :| ) Za dużo angielskiego.

4 komentarze:

Komentarze są moderowane przez autorkę bloga. Proszę nie zamieszczaś treści obraźliwych.