Wilcze pogawędki

Hej. Trochę nie pisałam. Jestem zajęta tym całym forum. Może nie powinnam go zakładać. Tak czy siak, trzech nieaktywnych członków to skarb -.- Wracając do tematu, postanowiłam dziś przetłumaczyć wam to, co mówią do nas inne wilki np. podczas misji "Partner". Liczę, że słowniczek się przyda. Jeśli coś pominęłam proszę o dodanie tłumaczenia w komentarzach.

I'll be on my way - Pójdę swoją drogą.
Leave now! - Zostaw mnie teraz!
Take it easy. - Nie przejmuj się.
I'll just stay here - Po prostu tu zostanę.
I give in! - Poddaję się!
I want to by boss - Ja tu będę szefem!
Let's play - Zagrajmy
Hello there! - Witaj!
Let's start a pack! - Załóżmy watahę!
What's up? - O co chodzi?
I'm out of here - Idę z tond
I'm not threat to you - Nie jestem dla ciebie zagrożeniem
You're not my family! - Nie jesteś moją rodziną!
I'm not boss - Nie jestem szefem
It's cool - Jest fajnie
I'm stay put - Zostaję
Get going - Ruszaj już
Ok I'll leave - W porządku, zostawię cie
I'll by going now - Idę z tond teraz
I'll wait and see - Poczekam i popatrzę
Do I know you? - Czy ja cię znam?
You're stronger than I am - Jesteś silniejszy ode mnie
I've go to go - Muszę już iść
I can wait - Mogę poczekać

To by było na tyle. Cześć i do...napisania XD A i zapraszam na moje forum! Link w poprzednim poście!

3 komentarze:

  1. Ja na forum nie mogłam jeszcze założyć konta bo nie za bardzo na telefonie się kuma xD Dzięki za tłumaczenie :) zawsze się zastanawiałam co niektóre słówka znaczą ;) ps z tond piszę się chyba z tąd ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi "tąd" podkreśla ;) Dzięki za miłe słowa ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) miałam małe opóźnienie z kodem to banera, ale postaram się jak najszybciej zrobić ;)

      Usuń

Komentarze są moderowane przez autorkę bloga. Proszę nie zamieszczaś treści obraźliwych.