Zmiany, zmiany i zmiany!

Strasznie mi zimno. Siedzę przed kompem w piżamie XD Natchnęło mnie to, do zmiany wyglądu bloga na coś bardziej zimowego. Zamierzałam zmienić wygląd na Halloween, ale nie miałam czasu i chęci. Tak więc proszę bardzo! Mam nadzieję, że podoba wam się :3 W ankiecie, którą robiłam bardzo dawno temu kilka osób głosowało na niebieski. Taka gruntowna zmiana dotknęła też zakładek. Zdążyłam zmienić zdjęcia i poprawić opisy. Zapraszam do obejrzenia mojej ciężkiej pracy :) A i jeszcze jedno. Może, jeśli będę miała chwilkę dodam bannery do promowania bloga ^^ Są już gotowe, ale pobawię się jeszcze z kodem -.- Kończę już na dzisiaj (zimno mi :| ) na zakończenie fotka miśka.


1 komentarz:

  1. Zaje*isty wygląd! :D naprawdę świetny ;) Ps skocz pod kołdrę i przestanie być zimno ;) w ogóle dzisiaj mi było zimno.. Brr.. Zima w tym roku będie zimna

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są moderowane przez autorkę bloga. Proszę nie zamieszczaś treści obraźliwych.