Błędy w grze

Witam. Dzisiaj (jak z resztą obiecywałam w poprzednim poście) mam kilka screenów przedstawiających śmieszne błędy w grze. Jedne jak np. zacinanie się są problemem, a inne typu dwugłowa elka są po prostu komiczne :) Tak więc na początek kilka obrazków mojego autorstwa.

Bardzo stary screen. Na tym koncie daaawno nie grałam. Właściwie
to to konto już nie istnieje :(

Ten zrzut ekranu też najświeższy nie jest. Ta wadera 
już od dawien dawna nie mieszka w AM. Nawet już nie poluje
wychowuje czwórkę słodkich papisiów.

Tutaj macie moją śliczną fotkę. Nad czym sobie stoję? Nad swoim
martwym ciałem. Jestem duuuchem XD

Czy to ja ze wstydu się zapadłam, czy to może trawa z
jakiegoś nieznanego mi powodu zaczęła lewitować o.O
 
Tutaj jeszcze wczorajsza fotka z polowania. Dzięki wolfluver240 za 
pyszny obiadek :3

No nic. Do zobaczenia w następnym poście :D

1 komentarz:

Komentarze są moderowane przez autorkę bloga. Proszę nie zamieszczaś treści obraźliwych.