Człowiek w grze

  Wiele jest filmików, screenów i postów na blogach poruszających do nieprzytomności ten sam temat - Człowieka. Czy rzeczywiście istnieje w grze? Czy może to błąd? Postanowiłam zrobić małe "śledztwo" w tym temacie. Myśląc logicznie i łącząc fakty: Człowiek nie raz zabił mnie na rancho, ale go nie widziałam. Wszędzie porozrzucane są jego rzeczy (tabliczki, ogniska a nawet buty), ja osobiście nigdy go nie widziałam.

  Mogła bym uwierzyć, że pakuje nam się do lasu. Przecież to wilczy symulator, a wilki nie spotykają w lasach ludzi? Nie jest jak np. łoś, że można na niego polować (OMG jak bym chciała :3). Na dowód powstały screeny i "paintowy" człowieczek. To jeszcze nic nie znaczy. Naoczni świadkowie twierdzą, że widzieli kropeczkę, usłyszeli dudnienie i coś ich zabiło (padli na ziemię). "Wszyscy prawie go widzieli, ale on się nie pokazuje za każdym razem! Mi się raz pokazał. Drugi raz wchodzę, i nic. To nie bujdy. Według mnie, to po prostu kłusownik." Możliwe, że tak. No...bo skoro coś w wilki strzela. Jeśli znajdziecie filmik warty pokazania linki w komentarzach.

  Oglądałam filmik przedstawiający "ludzi". Pobiegłam w "to" miejsce by sprawdzić. Czekałam dość długo. Nagle z lasu wybiegł zając, później z tego samego miejsca kojot, a na końcu stanął tam obcy wilk. Podzielcie się swoimi historiami, a najciekawsze mogą pojawić się w następnym poście. Jeśli macie ochotę "poszukać" ludzi oto jeszcze inna wypowiedź "znajdziesz ich w lesie w Doudlas Fir Slopes (czy jakoś tam się pisze) i w multiplayer bo w single jest takie czarne coś i ci nie polecam MÓWIĘ PRAWDĘ SAMA WIDZIAŁAM!"

  Życzę powodzenia. Też się tam udam. Może w następnym poście zobaczycie ludzia :) Trzymam rękę na pulsie a palec na Print Scrn'ie XD Jeszcze filmik z człowiekami.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze są moderowane przez autorkę bloga. Proszę nie zamieszczaś treści obraźliwych.