Nowości

Witam. Na początku chcę poinformować, że w związku z waszymi głosami w sondzie "Jakie zmiany proponujesz na blogu" (Większość głosowała za większą liczbą poradników) stworzyłam kolejny. Zapraszam do obejrzenia :) Dziś jeszcze nie grałam, więc pokarzę wam wczorajsze screeny

Nawet fajnie się grało. Byłam na multi i szukałam "Natchnienia". Tak przy okazji mam tyle screenów z błędami, że wystarczy na jutrzejszy post XD

Tutaj starałam się jakoś śmiesznie wskoczyć do wody. Jak już wszyscy pójdą odbija mi na multiplayer :D

Na tym screenie wyglądam nieco tępawo XP Jak zrobić coś takiego? Kliknąć Print Scrn,
kiedy wilk zaczyna wyć :) Moje odkrycie XD.

Mam jeszcze dla was niespodziankę.

Jeśli jesteś czytelnikiem bloga możesz w komentarzach oznajmić wszem i wobec, iż użyjesz tej prezentacji na swoim profilu Howrse, lub doggi. Jedyny warunek to poinformowanie autorki (Mnie) w komentarzach o użyciu. Jak użyć prezentacji? Podaj swój login na Hrs. lub Doggi, a wyślę ci kod :) Nie zapomnij też o awatarze do kompletu ^.^ Może ci się przydać. Zrobiłam dwie wersję (100x100 i 120x120) Życzę miłego używania :)




Jestem ciekawa ile osób użyje prezentacji :3 Mam nadzieję, że jest to przydatny post. Miłego używania...a awatar 100X100 możecie też użyć na forum WolfQuest Jeszcze raz miłej gry życzę ;3

2 komentarze:

  1. Jak serdecznie ci dziękuje twój stworzony awatar bardzo mi się przydał na cromimi.com :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są moderowane przez autorkę bloga. Proszę nie zamieszczaś treści obraźliwych.