Gry podobne do WQ

W dzisiejszym poście nieco odstąpimy od tematu bloga. Chociaż nie do końca, iż nadal jesteśmy w temacie gier o tematyce wilków. Znacie może jakieś warte polecenia gierki w kategorii WolfQuest? Może trochę inne, ale fajne i ciekawe. W komentarzach pod tym postem pochwalcie się swoimi znaleziskami prosto z sieci. Oczywiście miło by było, gdyby prócz nazwy czy linka w komentarzu znalazł się też krótki opis gry.
Ja znalazłam Feral Heard [LINK]. Nic o niej nie powiem bo nie gram, ale większość uważa, że gra jest ok. Tutaj po lewej macie wilka z tej gry. Jednak twórcy nie ograniczyli się co do jednego zwierza. Są też lwy itp. Z jedną różnicą - gra jest magiczna. Nie opowiada o życiu wilków czy innych zwierząt, kiedy są one kolorowe o.O W naturze takich mutantów raczej niema. Znalazłam też Impressive Title [LINK]. Z tą też nie miałam do czynienia i dlatego zdam się na waszą opinię. Jeszcze inna, w której możemy wczuć się w rolę swojego dotychczasowego pożywienia XD - o jeleniach The Endless Forest [LINK].
Jeszcze coś takiego. Nazywa się (chyba) Lif. Po lewej screen. No na razie tyle czekam na komentarze.

1 komentarz:

  1. ja znam life of wolf 2014. jeszcze w to nie gram a tutaj link:
    https://www.facebook.com/games/lifeofwolf/?fbs=203

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są moderowane przez autorkę bloga. Proszę nie zamieszczaś treści obraźliwych.