Człowiek?

Hejo. Dzisiaj kilka screenów z moimi przygodami. Od niezidentyfikowanych obiektów po porozrzucane szkło. Zapraszam do czytania :)
Zacznijmy od okrytej sławą butelki. Nikt jakoś nie pokazał dowodu. To tak jak namiot, pokazuje się tylko czasem. Ja natomiast zrobiłam zrzut ekranu. Jeśli też jej szukacie nie spodziewajcie się świetnie rozwiniętej butelki, z szyjką i resztką napoju gdzieś na dnie. To po prostu zielony placek na np. głazie. Moim zdaniem ta "butelka" chodź kształtem przypomina przedmiot wygląda bardziej jak mech na głazie. Oto screeny.


Widać wyraźnie? Moim zdaniem to trochę podejrzane. A co wy sądzicie? 500 punktów jak ktoś w tle zobaczy ludzia! Jeszcze jeden screen.


No, ale to nie koniec moich podejrzanych przygód :| Ostatnio w poszukiwaniu ludzi zawędrowałam aż na koniec mapy. Zobaczyłam coś bardzo dziwnego. Niezidentyfikowane obiekty.


 Powiększcie będzie lepiej widać. Kiedy tylko zawyłam obiekty szybko przybliżyły się w moją stronę. Bałam się i uciekłam. Później żałowałam, że stchórzyłam i wróciłam. Nic nie widziałam, ale usłyszałam bębnienie jak ktoś dobrze powiedział w blachę. Niedźwiedź, który stał przy padlinie uciekł O.O. A jak pewnie wiecie miś od padliny nie ucieka tylko atakuje i zabija wilka! Co więc przestraszyło Brunona? Co sądzicie o tej sprawie? Czy nie wydaje wam się podejrzane, że dwa razy widziałam tam coś niezwykłego?

9 komentarzy:

  1. Myśląc logicznie to... KOSMICI!!!!!! INWAZJA, RATUJMY SIĘ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Phi... możesz się śmiać, ale ja dokładnie to pomyślałam na początku XD Dzięki za komentarz :3

      Usuń
    2. Przy tych trzech drzewach jest coś dziwnego białego. To właśnie to się przybliżało ?

      Usuń
    3. Wszystko, co tam było się zbliżało. To raczej nie człowiek bo on jest czarny XD

      Usuń
  2. Ja nigdy nie spotkałam się z takim czymś. Możliwe, że to błąd. A może nie....

    OdpowiedzUsuń
  3. Białe plamki to są dzieci człowieka xD człowiek wykonał zadanie i ma teraz białe ludzkie szczenięta xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie widziałaś te białe plamki? Może uda mi też się je zobaczyć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przy tym kamieniu kiedy stałam w oddali dostrzegłam czarną plamę a potem było słychać strzał. Mam chyba gdzieś screen.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są moderowane przez autorkę bloga. Proszę nie zamieszczaś treści obraźliwych.