Powracam

Witam :) Po dość długiej przerwie powracam na bloga. Na początek może opowiem wam co spotkało mnie wczoraj. Grałam sobie spokojnie dla celów relaksacyjnych w sing player. Nagle, kiedy byłam w pobliżu nory do której zmierzałam z partnerem usłyszałam dziwną muzykę. Grała dobre dziesięć minut. Rozglądałam się, czy (jak według opowieści graczy) zobaczę człowieka. Już chwilkę przed końcem niepokojącej melodii wyciągnęłam z etui telefon, by nagrać muzykę. Nagrałam ją!!!

Mam jeszcze screen z chwili, gdy grała muzyka. Rozglądałam się wtedy, czy ktoś nie nadchodzi.


Po kilkunastu minutach (co można usłyszeć w nagraniu) muzyka z powrotem jest "normalna". Jeśli mieliście podobny przypadek napiszcie w komentarzach. No cóż...możliwe, że to po prostu zwykła muzyka "z dreszczykiem, a ja panikuje XD Trudno się mówi. Jak dla mnie to ciekawa "przygoda".

 Ja jestem autorką nagrania i nie życzę sobie kopiowania go. Screen mimo, że bez podpisu także należy do mnie. ZABRANIAM KOPIOWANIA!!!

4 komentarze:

  1. WOW ja nigdy czegos takiego nie slyszalam. Przepraszam, ze bez polskich znk. ale pisze na smartphonie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta muzyka pojawia się kiedy w pobliżu jest opcy wilk.Ja caly czas ja mialam ;-) czasem się bugowalo i nie było wilka,ale to tylko bug,

    OdpowiedzUsuń
  3. ta muzyka jest też gdy w okolicy jest niedźwiedz nawet jeśli go nie było to mógł być pod ziemią :P albo poprostu niedaleko był jego spawn xd nigdy nie słyszałam żeby w tej grze pojawił sie człowiek :P przyjdzie tylko wtedy gdy będziesz często polować na krowy z farmy :P masz na mapie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "przyjdzie tylko wtedy gdy będziesz często polować na krowy z farmy" Bardzo poważnie wzięłam to sobie do serca. Muszę to sprawdzić XD

      Usuń

Komentarze są moderowane przez autorkę bloga. Proszę nie zamieszczaś treści obraźliwych.