Zły miś

Na początku wyrażę swój smutek i oburzenie. Dlaczego mimo, że 90 osób odwiedziło bloga NIKT nie pisze na shoutbox'sie, nikt nie komentuje, nie głosuje w ankietach, nie wstawia screenów i nie padła jeszcze ani jedna propozycja co do przyszłego posta??? Otóż ja bloga zamykać nie będę, bo za dużo włożyłam w niego pracy by usunąć go ot tak. Proszę jednak tylko o poświęcenie sekundy i kilku kliknięć. To nie trudne, a nakręca mnie pozytywnie do pisania i przygotowania materiałów. Nie twierdzę od razu, że musicie pisać pół książki w komentarzu, wystarczy zwykłe zdanie! Z góry za to dziękuje :)

I do tematu. Niedawno był post o przyjacielu Brunonie. Teraz odwrotna sytuacja o misiu, który nie poda nam łapki tylko trzaśnie nią z całych sił i zabierze nam połowę energii XD Kilka screenów, na których drażnię misia :P

Na tym screenie widzimy misia, który nie umie się dzielić. Ta pikselowa mordka przypomina prawdziwego gryzzly nie uważacie :3

Ciężko stwierdzić, czy misiek chce mnie przytulić, czy zabić XD Ale wyraz pyszczka jest uroczy :D

Chciałam uchwycić ten moment, gdy stoi na dwóch łapach, ale nie wyszło :(

Tak się kończy denerwowanie niedźwiedzia. To nie zabawka :| Wiedzieliście, że jak miś zabije o biega w okół ciebie?

To już na dziś wszystko. Jeszcze tylko taki pomysł :) Myślę, że jeśli wszystko pójdzie po mojej myśli wkrótce (100 odsłon) odbędzie się konkurs z nie najgorszymi nagrodami :D Sponsorów bloga brak, więc będzie skromnie niestety :C Tak czy siak warto wziąć udział :) Zapraszam wiec!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze są moderowane przez autorkę bloga. Proszę nie zamieszczaś treści obraźliwych.