Polowanie na Bull Elka'a

Cześć dzisiaj screeny z polowania na Bull Elk'a. Wykonałam je sama własnoręcznie o czym świadczy podpis :)
Nie wiem czy to błąd, czy bulle na multi odwracają się już po kilku ugryzieniach?

Tutaj screen jak podczas niepogody rzucam i przyczepiam się do bulla.

I po bullu. Zadziwiające ile on ma mięsa! Pięć wilków już umierających mogło by 
wyżywić siebie i szczeniaki!

Jakie on ma rogi!!!

Mniam pyszota. Dla zasady zjadłam całego XD

Te oczy będą mi się śniły DX

Tu miałam tyle energii, że czołgałam się do bulla. Czasem trzeba się doczołgiwać, żeby
dobił bo całe polowanie było by na nic. Niedługo zrobię poradnik "Jak zabić bulla"
wtedy wszystko będzie jasne ;)

Patrzcie jaki karibu jest słodki :D

To nieco dziwne ugryzienie oczami wilka :|

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze są moderowane przez autorkę bloga. Proszę nie zamieszczaś treści obraźliwych.