Elka na talerzu

Sama się zaskakuję tymi tytułami XD. Ze względu na nudę w grze w mojej głowie narodził się plan "szpiegowanie elk". Zrobiłam konto i ruszyłam w pościg za elkami.

Elki rozeszły się po swoim terytorium bull pasie się wraz z dwiema towarzyszkami. Stan stada wynosi siedem samic i jeden bull.

Bull oddala się coraz dalej od stada z jedną z partnerek. Czyżby bezstronny władca pokarmu miał ulubienice?

Wypatrzyłam słaba sztukę i grzechem było nie zaatakować samicy. Ostrożnie odprowadziłam ją od reszty stada.

Owa amica została przeze mnie zaatakowana. Wróciła powoli w rodzinne strony i zaczęła się paść.

Nie mam zielonego pojęcia co stało się  z moją głową. Stałam spokojnie i obserwowałam moją elkę i jej przyjaciółki, które pasły się w lesie.

Stało się coś bardzo niepokojącego. Elki faktycznie opuściły terytorium, ale szły w przeciwną stronę. Jak mogłam tego nie zauważyć -.- Byłam spóźniona.

Musiałam dogonić stado, które o dziwo bardzo szybko się poruszało. Miałam spory problem z dogonieniem ich.

Stadko napiło się i zaczęło wracać. Jednak wcale nie na swoje terytorium o.O

To całe bieganie za elkami stało się żmudne i monotonne. A, ni i  jeszcze jedna informacja. Elka, którą pogryzłam i miała mało energii nie ruszyła wraz ze stadem.

Elki doszły do drugiej kałuży i po zaspokojeniu pragnienia wróciły. Trochę to zastanawiające.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze są moderowane przez autorkę bloga. Proszę nie zamieszczaś treści obraźliwych.